Приветствую Вас, Гость Արեգակ, 01.12.2024, 14:07
RSS

ՄՈՒՏՔ

Մենյու

...Նյութեր
Գ. Նժդեհ [44]
Ցեղակրօն
Հայկ Ասատրյան [19]
Տարոնականություն
Ուխտագիրք Արորդյաց [57]
Արորդիների Ուխտ
Մշակույթ [22]
ՀԱՅԵՐԸ [47]
հոդվածներ, տեսանյութեր
Պարույր Սևակ [17]
Բանաստեղծություններ
A.S.A.L.A Հ.Ա.Հ.Գ.Բ. [12]
Ուխտ Արարատի
Սասնա Ծռեր [6]
Մեր Սրբազան Էպօսը
Ազգային Ապրանքանիշ [1]
օգտակար կայքեր [2]
Կուր-Արաքս Միջագետք [2]
Ջավախք [4]
Գրադարան [12]
էլեկտրոնային գրքեր
Հայագիտություն-Հայոց պատմություն [8]
Հայագիտություն-Հայոց պատմություն
Գեղամա Աշխարհ- Գեղարքունիք [1]
Գեղամա Աշխարհ- Գեղարքունիք

Տեսանյութեր

ՁԵՐ ԳՈՎԱԶԴՆ ԱՅՍՏԵՂ

Օրացույց
«  Նոյ 2011  »
ԼուսինՀրատՓայլածուԼուսնթագԱրուսյակԵրևակԱրեգակ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Գրառումների արխիվ

Հարցումներ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 344

People Group

Ստատիստիկա

այս պահին կայքում էն 1
հյուր 1
գրանցված 0

  
Главная » 2011 » Նոյ » 14 » ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
21:04
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
ը.   ԻՐԱՎԱԿԱՆ  ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԱՐՏ  - ՈՒխտ, դաշինք, Օրենք:
   Լեզվաբանորեն կազմված է՝ ԱՐ /արարում,խորհուրդ/ արմատով և Տ /հաստատում/  հունչարմատով:
      ԱՐՏ - ը արարումը, արյունը պահպանող Աստվածադիր Օրենքն է: ԵՎ նրանից են առաջացել  արդար, արդարություն խորհուրդները:

ԱՐՏԱՎԱԶԴ  -  Հոգևոր ՈՒխտ  հաստատող, Արտի Աստված:
      Լեզվաբանորեն կազմված է՝ ԱՐՏ /ուխտ/, ԱԶԴ /զորության հաստատում/ բառերով և ԱՎ /կյանք, հոգի/ արմատով՝ ԱՐՏ - ԱՎ -ԱԶԴ:
   Ըստ հայկական ավանդության, Արտավազդը հենց Արտի Աստված Միհրի /Մհերի/ խորհուրդն է: ԵՎ երբեմն այդ երկու խորհուրդները գործածվում են միասին՝  ԱՐՏԱՎԱԶԴ ՄԻՀՐ /Արտի Աստված Միհր/: Բայց ավելի հաճախ գործածվում է միայն Արտավազդը: Արտավազդ խորհուրդը կա միայն հայերեն լեզվում:

ՕՐԵՆ - Արարումը պահպանող:
      Լեզվաբանորեն կազմված է՝ ԱՐ  և ԱՆ բառարմատներով՝ ՕՐ /ԱՐ/ - ԷՆ /ԱՆ/:
   ՕՐԵՆՔ -ը  ՕՐԵՆ -ի բազմազան արտահայտությունների համակարգ է:
      Օրինաչափությունը ՕՐԵՆ - ի արտահայտությունն է բնական հարաբերությունների մեջ: Ըստ այդմ, օրինաչափությունը Աստվածադիր ՕՐԵՆՔ - ն է: Օրինաչափությունը Արարչից է գալիս:
      ՕՐԵՆՔՆԵՐ են ստեղծում նաև մարդիկ: ԵՎ մարդկային ՕՐԵՆՔ -ը կենսական է ու օգտակար, եթե օրինաչափության արտահայտություն է Ազգի մեջ: Իսկ եթե ՕՐԵՆՔ-ը օրինաչափության արտահայտություն չէ - դառնում է չարիք:
      Ըստ այդմ, արդար կամ անարդար ՕՐԵՆՔՆԵՐ չեն լինում: ՕՐԵՆՔՆԵՐ -ը  լինում են բնական կամ անբնական: Բնական ՕՐԵՆՔ - ը օրինաչափության պահպանումն է Ազգի մեջ, իսկ անբնական ՕՐԵՆՔ - ը՝ օրինաչափության ժխտումը:
      Իսկ օրինաչաբությունները տարբեր են տարբեր Ցեղերի մեջ, և ՕՐԵՆՔՆԵՐ - ը տարբեր կլինեն նույնպես: Արի Ցեղի էությունը արարումն է, ուստի նա արարման օրինաչափությամբ պիտի ապրի:
      Ըստ հայկական ավանդության /տես՝ Արարատյան Դիցաբանություն/, Համաշխարհային Ջրհեղեղից հետո, երբ Արի Մանը պատրաստվում էր իջնել Մասիս սարից, Արայի կամքով նրան է հայտնվում Արտավազդ Միհրը: ԵՎ Միհրը պատվիրում է Մանին՝ Աստվածադիր ՕՐԵՆՔ -ով առաջնորդել Արիներին: Աստվածադիր Օրենքը  Արիների մեջ պահպանում է ծագումը, արյունը, ոգին, արարումը:
      ՈՒ թեև Աստվածադիր ՕՐԵՆՔ - ը Արայի կամքով Միհրն է հաստատում, բայց այդ ՕՐԵՆՔ - ը անարդյունք կլինի, եթե չօծվի Վահագնի Զորությամբ:

ԱՀ - Զորության արտահայտություն, զորության խորհրդանիշ:
      Լեզվաբանորեն կազմված է՝  /արտահայտություն/ հունչարմատով և ԱՀ /հզոր/ բառարմատով՝  - ԱՀ.
      Ըստ այդմ, ԱՀ - ը Ազգային Պետականության խորհուրդ է: ԵՎ Ազգի մեջ ԱՀ - ի ժխտումը փաստորեն ազգային պետականության խորհրդի ժխտում է նշանակում:
      Ի դեպ, ազգային պետություններում մերժելով ԱՀ - ը, տարօրինակ կերպով պահպանում են ՆԱԽԱԱՀ - ի պաշտոնը:
      ՆԱԽԱԱՀ - ը՝ ՆԱԽ - Ա - ԱՀ, նշանակում է ԱՀ - ին սպասարկող անձ: Նույն իմաստը ունեն նաև ՊՐԵԴՍԵԴԱՏԵԼ և ՊՐԵԶԻԴԵՆՏ խորհուրդները:
      Ըստ այդմ, առանց ԱՀ - ի չի կարող լինել Նախագահ: ԵՎ Նախագահի գոյությունն արդեն փաստում է, որ,  այնուամենայնիվ, ԱՀ - ը կա: Ժխտվում են միայն Ազգային ԱՀ - երը:  Իսկ ԱՀ - ն ընդհանրապես չի ժխտվում, և այն կենտրոնացված ձևով պահպանվում է ազգային պետությունից դուրս ինչ - որ մի տեղ: ԵՎ հենց այդ  աղտնի ահը ազգային պետություններում նշանակելով ԱՀ - ի ընտրովի Նախագահ, Պրեդսեդատել, Պրեզիդենտ, այդ պետություններում իրագործում է իր կամքը:
      ԱՀ - ը իրականում Ազգային Պետականության խորհուրդ է, ուստի Ազգը պետք է իր ԱՀ - ը հաստատի իր պետության մեջ:

ԹԱ - Հրե պսակ: Լեզվաբանորեն կազմված է Թ/Տ/ հաստատական հունչարմատով և Ա /հուր/ բառարմատով:

ԱՐՔԱ - Ըստ երևույթին դա ԱՐԱՀ խորհուրդն է, որ նշանակում       է       Արարող զորության արտահայտություն,  խորհրդանիշ:
      Լեզվաբանորեն կազմված է ԱՐ /արարում/ արմատով և ԱՀ /զորության արտահայտություն/ բառով՝ ԱՐ - ԱՀ:
      Ա՛ - Բացարձակ Ձայնը չեզոքացրել է Հ - հնչյունը, իսկ  - ն   հնչյունափոխվել է Ք - ի:
Категория: Ուխտագիրք Արորդյաց | Просмотров: 684 | Добавил: PanArmenizm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтов - uCoz
Copyright MyCorp © 2024