|
|
|
Главная » 2011 » Նոյ » 14 » ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
|
ը. ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ
ԱՐՏ - ՈՒխտ, դաշինք, Օրենք: Լեզվաբանորեն կազմված է՝ ԱՐ /արարում,խորհուրդ/ արմատով և Տ /հաստատում/ հունչարմատով: ԱՐՏ - ը արարումը, արյունը պահպանող Աստվածադիր Օրենքն է: ԵՎ նրանից են առաջացել արդար, արդարություն խորհուրդները:
ԱՐՏԱՎԱԶԴ - Հոգևոր ՈՒխտ հաստատող, Արտի Աստված: Լեզվաբանորեն կազմված է՝ ԱՐՏ /ուխտ/, ԱԶԴ /զորության հաստատում/ բառերով և ԱՎ /կյանք, հոգի/ արմատով՝ ԱՐՏ - ԱՎ -ԱԶԴ: Ըստ հայկական ավանդության, Արտավազդը հենց Արտի Աստված Միհրի /Մհերի/ խորհուրդն է: ԵՎ երբեմն այդ երկու խորհուրդները գործածվում են միասին՝ ԱՐՏԱՎԱԶԴ ՄԻՀՐ /Արտի Աստված Միհր/: Բայց ավելի հաճախ գործածվում է միայն Արտավազդը: Արտավազդ խորհուրդը կա միայն հայերեն լեզվում:
ՕՐԵՆ - Արարումը պահպանող: Լեզվաբանորեն կազմված է՝ ԱՐ և ԱՆ բառարմատներով՝ ՕՐ /ԱՐ/ - ԷՆ /ԱՆ/: ՕՐԵՆՔ -ը ՕՐԵՆ -ի բազմազան արտահայտությունների համակարգ է: Օրինաչափությունը ՕՐԵՆ - ի արտահայտությունն է բնական հարաբերությունների մեջ: Ըստ այդմ, օրինաչափությունը Աստվածադիր ՕՐԵՆՔ - ն է: Օրինաչափությունը Արարչից է գալիս: ՕՐԵՆՔՆԵՐ են ստեղծում նաև մարդիկ: ԵՎ մարդկային ՕՐԵՆՔ -ը կենսական է ու օգտակար, եթե օրինաչափության արտահայտություն է Ազգի մեջ: Իսկ եթե ՕՐԵՆՔ-ը օրինաչափության արտահայտություն չէ - դառնում է չարիք: Ըստ այդմ, արդար կամ անարդար ՕՐԵՆՔՆԵՐ չեն լինում: ՕՐԵՆՔՆԵՐ -ը լինում են բնական կամ անբնական: Բնական ՕՐԵՆՔ - ը օրինաչափության պահպանումն է Ազգի մեջ, իսկ անբնական ՕՐԵՆՔ - ը՝ օրինաչափության ժխտումը: Իսկ օրինաչաբությունները տարբեր են տարբեր Ցեղերի մեջ, և ՕՐԵՆՔՆԵՐ - ը տարբեր կլինեն նույնպես: Արի Ցեղի էությունը արարումն է, ուստի նա արարման օրինաչափությամբ պիտի ապրի: Ըստ հայկական ավանդության /տես՝ Արարատյան Դիցաբանություն/, Համաշխարհային Ջրհեղեղից հետո, երբ Արի Մանը պատրաստվում էր իջնել Մասիս սարից, Արայի կամքով նրան է հայտնվում Արտավազդ Միհրը: ԵՎ Միհրը պատվիրում է Մանին՝ Աստվածադիր ՕՐԵՆՔ -ով առաջնորդել Արիներին: Աստվածադիր Օրենքը Արիների մեջ պահպանում է ծագումը, արյունը, ոգին, արարումը: ՈՒ թեև Աստվածադիր ՕՐԵՆՔ - ը Արայի կամքով Միհրն է հաստատում, բայց այդ ՕՐԵՆՔ - ը անարդյունք կլինի, եթե չօծվի Վահագնի Զորությամբ:
ԱՀ - Զորության արտահայտություն, զորության խորհրդանիշ: Լեզվաբանորեն կազմված է՝ /արտահայտություն/ հունչարմատով և ԱՀ /հզոր/ բառարմատով՝ - ԱՀ. Ըստ այդմ, ԱՀ - ը Ազգային Պետականության խորհուրդ է: ԵՎ Ազգի մեջ ԱՀ - ի ժխտումը փաստորեն ազգային պետականության խորհրդի ժխտում է նշանակում: Ի դեպ, ազգային պետություններում մերժելով ԱՀ - ը, տարօրինակ կերպով պահպանում են ՆԱԽԱԱՀ - ի պաշտոնը: ՆԱԽԱԱՀ - ը՝ ՆԱԽ - Ա - ԱՀ, նշանակում է ԱՀ - ին սպասարկող անձ: Նույն իմաստը ունեն նաև ՊՐԵԴՍԵԴԱՏԵԼ և ՊՐԵԶԻԴԵՆՏ խորհուրդները: Ըստ այդմ, առանց ԱՀ - ի չի կարող լինել Նախագահ: ԵՎ Նախագահի գոյությունն արդեն փաստում է, որ, այնուամենայնիվ, ԱՀ - ը կա: Ժխտվում են միայն Ազգային ԱՀ - երը: Իսկ ԱՀ - ն ընդհանրապես չի ժխտվում, և այն կենտրոնացված ձևով պահպանվում է ազգային պետությունից դուրս ինչ - որ մի տեղ: ԵՎ հենց այդ աղտնի ահը ազգային պետություններում նշանակելով ԱՀ - ի ընտրովի Նախագահ, Պրեդսեդատել, Պրեզիդենտ, այդ պետություններում իրագործում է իր կամքը: ԱՀ - ը իրականում Ազգային Պետականության խորհուրդ է, ուստի Ազգը պետք է իր ԱՀ - ը հաստատի իր պետության մեջ:
ԹԱ - Հրե պսակ: Լեզվաբանորեն կազմված է Թ/Տ/ հաստատական հունչարմատով և Ա /հուր/ բառարմատով:
ԱՐՔԱ - Ըստ երևույթին դա ԱՐԱՀ խորհուրդն է, որ նշանակում է Արարող զորության արտահայտություն, խորհրդանիշ: Լեզվաբանորեն կազմված է ԱՐ /արարում/ արմատով և ԱՀ /զորության արտահայտություն/ բառով՝ ԱՐ - ԱՀ: Ա՛ - Բացարձակ Ձայնը չեզոքացրել է Հ - հնչյունը, իսկ - ն հնչյունափոխվել է Ք - ի:
|
Категория: Ուխտագիրք Արորդյաց |
Просмотров: 684 |
Добавил: PanArmenizm
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|
|
|
|
|
|