ՑԵՂԱԿՐՈՆԻ ԴԱՎԱՆԱՆՔԸ ,Նժդեհյան կարգախոսներ
Առաջնորդապաշտություն
Ցեղակրոնության մեջ պաշտամունքի է ենթակա նաեւ Ցեղի ճշմարիտ առաջնորդը,
որի աջն է գծում ճակատագիրն ազգերի, որին են պարտ ական ազգերն իրենց վերելքներն ու անկումները:
Եվ Ցեղակրոնությունը պահանջում է՝ հնազանդվելով Ցեղի կամքին՝ գիտենալ հնազանդվել նաեւ Ցեղի առաջնորդին,
որ կրողն ու ուսուցիչն է ցեղային բարոյականի: Ցեղակրոնությունը գերագույն սրբություն է ճանաչում Ցեղին եւ հռչակում.
«Հայ կոչվելու արժանի չէ նա, ո՛վ մեր երկրագնդի վրա հայ անունից ավելի մի այլ բան է սիրում»:
Ուժապաշտություն
Ցեղակրոնությունը քարոզում է ուժի՛ պաշտամունք,
քանզի աշխ արհը ճանապարհ է տալիս ուժեղներին՝ հոգով, մտքով եւ բազկով ուժ եղներին.
հաղթում է ուժեղը եւ ո՛չ արդարը:
- Ավելի՛, է՛լ ավելի զորություն,- նշանաբանում է Ցեղակրոնությունը, ձգտելով աշխարհ բերել զորությա՛ն մարդուն
- վահագնապաշտի՛ն՝ ուժապաշտ եւ արիապաշտ, որի մոտ մշտակա է ծարավը ուժի, արիության,
ճիգը՝ կատարելագործումի եւ կամքը՝ զոհաբերության:
Հայրենապաշտություն
Դա նվիրական պաշտամունքն է այն հողի,
որի վրա բնականորեն առաջացել է Հայ ցեղը,
որի վրա նա կերտել է իր պատմությունը եւ ստեղծել իր մշակույթը,
որում ամփոփված են իր զավակների աճյունները
եւ որի սիրո ու ազատության համար զոհաբերվել են մեր մեծ մեռելները:
Զոհապաշտություն
Դա պաշտամունքն է մեր ցեղի սրբազան մեռելների,
«որոնք առյուծ ացան իրենց արիության մեջ, աստվածացան իրենց հոյակապ նվիրումի մեջ,
որոնք իրենց արյունը շռայլեցին մեր ցեղի գոյությունը եւ պատիվը հավիտենականացնելու համար»:
Նախնիապաշտություն
Ցեղակրոնությունը մեծագույն վատություն է համարում հոգեւոր խզումը հին ու նոր սերունդների միջեւ,
որով խախտվում է Ցեղի երեկվա ու վաղվա օրգանական կապը:
«Նորահաս սերունդը կտրվե՞ց անցնող կամ անցած գնացած սերունդներից՝
նա էապես կտրվում է մինչ այդ գոյություն ունեցող Ցեղի արժեքներից ու սրբություններից...
Հին սերունդից կտրվողը դառնում է հոգեպես անհող եւ անուղի:
Էականը հոգեհաղորդակցությունն է սերունդների միջեւ, որի շնորհիվ վերջինները փոխանցում են Ցեղի հավիտենական բոցը...»:
Հոգեհաղորդակցվել, ասել է՝ «պատմական հիշողությամբ վերապր ել անցյալ սերունդների կյանքը՝ նրանց ճակատագրին կապելով մերը»:
Ցեղակրոնության մեջ հատկապես առկա է խորին ակնածանք դեպի Մամիկոնյան ռազմաշունչ ասպետները:
«Ով այս կամ այն չափ ծանոթ է Հայոց պատմությանը,
անմիջապես կհասկանա, որ Ցեղակրոն շարժումը, որպես ուխտ, նման է Մամիկոնեից ասպետների Ուխտին:
Մամիկոնյանների պես, ցեղակրոնը դավանում է՝ ազգին անշահախնդիր նվիրվածություն
եւ հանուն Հայրենիքի մահը քաջաբար ընդունելու վճռականություն»:
Լեզվի պաշտամունքը
Լեզվի հարցում Ցեղակրոնությունն անզիջում է.
նա Հայից պահանջում է՝ հայ մարդու հետ խոսել հայերեն, հիշեցնելով, թե լեզվի մահը արագացնում է ժողովուրդների հոգեւոր մահը:
Այդ մտահոգությամբ՝ նա պահանջում է պաշտամունք դեպի մայրենի լեզուն,
որի մաքրությամբ եւ իմաստավորմամբ է պայմանավորված մեր ցեղի հոգեւոր ապագան:
Արյան պաշտամունքը
Ցեղակրոնության մեջ Ցեղի արյունը աստվածություն է,
քանզի սրանով է նաեւ պայմանավորված Ցեղի հոգեմարմնական կերտվածքը:
Ցեղակրոնությունը քարոզում է պաշտամունք Ցեղի արյան նկատմամբ, որի անարատության մեջ է տեսնում մեր ցեղի ապագան:
Այլ խոսքով, Ցեղակրոնությունը մերժում է խառնացեղ ամուսնությունները:***
Արիութիւն:
Միակ ճշմարիտ կրօնը,առանց որի ոչինչ արժեն կրօնները:
Կեղծ է ամեն մի գրականութիւն,բարոյական քաղաքական վարդապետութիւն,
որ ոյժ եւ արիութիւն չէ ներշնչում իր դավանողին:
Դատապարտելի է ամեն մի դպրոց,եկեղեցի,կուսակցութիւն,
որը արիադաւան եւ արի չէ դարձնում մարդը որպէս անհատ եւ հաւաքականութիւն:
Արիութիւն-միակ ճշմարիտ բարոյականը:
***
ՑԵՂԱԿՐՈՆԻ ԴԱՎԱՆԱՆՔԸ
Հայ եմ:
Ես ավանդապահն եմ Հայոց ազնիւ արիւնին:
Ես ժառանգորդն եմ ու տերըՀայաստանի:
Ես պահակն եմ Ցեղիս հոգեւոր հարստութեանց ու դրօշակիրը անոր պատմական կոչումին:
Ես կը դաւանիմ ու կը պաշտիմ ցեղիս ստեղծագործ Աստուածը:
Ցեղս մեծ է ու արժեքաւոր:
Ոյժի անսպառ աղբիւր է նա գիտակցութեան ջահ, առաջնորդ եւ ապաւեն:
Ցեղս արիւնի սրբազան միութիւնն է, որ ճակատ կը յարդարէ թշնամիին դիմաց եւ ներքին պառակտումները կը վեւացնէ:
Ցեղս ընկերային արդարութեան անշեղ դատաւորն է,որ կը մերժէ դասակարգային ամեն հասկացողութիւն:
Հայաստանը հարազատ մայրն է ամեն Հայու պարգեւաբաշխ ու լիառատ:
Ցեղակրօն եմ:
Ես նուիրուած եմ Ցեղիս պայքարին ու յաղթանակին:
Իմ կեանքս, կարողութիւններս ու նուաճումներս- դիրք,փառք եւ հարստութիւն-
կը պատկանին ուկը ծառայեն ոչ թէ ինձ, այլ Ցեղիս:
Իմ գոյութիւնս մէկ նպատակ ունի միայն-
անաղարտ պահել երակներուս արիւնը եւ Ցեղս տեւականացնել:
Իմ կեանքս մէկ արդարացում ունի միայն-տիրանալ հայրենի սուրբ հողին եւ կառչիլ անոր:
Իմ մեծագործ նախահայրերուս պատմութիւնը, մշակոյթը եւ լեզուն ինձմով չեն վերջանար,այլ կը շարունակուին ու կը ծաղկին ինձմով:
Ես կը լսեմ կանչը իմ վտանգուած Ցեղիս:
Արիւնիս մէջ կը զգամ պայքարի կրակը եւ
հոգիիս մէջ`Արեւը հաւատքի:
Ցեղիս ու Հայրենիքիս համար պատրաստ եմ գործելու եւ մեռնելու:
Որոշումս անդարձ է, կամքս`անընկճելի
Ահա կ`ուխտեմ ես Մամիկոնեան զօրավարներու մեռնելու ուխտով.
ՔԱՋՈՒԹԵԱՄԲ ՄԵՌՑԵՒՔ Ի ՎԵՐԱՅ ԱՇԽԱՐԻՍ ՄԵՐ ԵՒ Ի ՎԵՐԱՅ ԱԶԳԻՍ ՄԵՐ
ԵՎ ՄԻ ՏԵՍՑԵՆ ԱՉՔ ՄԵՐ ԿՈԽԱՆ ՈՏԻՑ ՊՂԾԱԼԻՑ ԼԵԱԼ ԶՍՐԲԱՐԱՆՍ ՄԵՐ;
ՈԻԽՏԵՑԻ;
ՀԵՏԵՒԵՑԷՔ ԻՆԶ: